دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 فروردين 1400 - 08:59
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت‌وگو با آنا مطرح کرد؛

بررسی عملکرد تنظیم بازار در کمیسیون اقتصادی مجلس/ رسیدگی به برنامه‌های وزرای صمت و جهاد برای تنظیم بازار ماه رمضان

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از بررسی عملکرد تنظیم بازار در روزهای پایانی سال ٩٩ و آغاز سال١۴٠٠ با حضور وزرای صمت و جهاد کشاورزی در کمیسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر : 572416
طغیانی.jpg

مهدی طغیانی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به برنامه کاری امروز کمیسیون اقتصادی مجلس،  گفت: در ادامه جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای تنظیم بازار که در هفته‌های پایانی سال ۹۹ با حضور وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت برگزار شد امروز نشستی با هدف بررسی عملکرد این دو وزارتخانه در روزهای پایانی سال برگزار خواهد شد.


نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه اصلاحات لازم از سوی دو وزارتخانه مذکور در خصوص تنظیم بازار شب عید در بازار پایان سال رخ نداد، افزود: با وجود اینکه ارز ترجیحی در اختیار مرغداران قرار گرفته بود و باید مرغ تولیدی با کاهش قیمت مواجه می‌شد، دیدیم که افزایش قیمت نیز رخ داد.


وی ادامه داد: ما امروز در کمیسیون اقتصادی مجلس به بررسی عملکرد تنظیم بازار در ایام پایانی سال ۹۹ و آغاز سال ۱۴۰۰ و همچنین رسیدگی به برنامه‌های دو وزارتخانه صمت و جهاد کشاورزی برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان اقدام خواهیم کرد.


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سه‌شنبه هفته جاری نیز وزیر اقتصاد و رئیس‌کل بانک مرکزی در خصوص ارائه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌ها و نماگرهای اقتصادی به کمیسیون دعوت شده‌اند و اصلاح قانون اوراق بهادار (بورس) نیز در همین روز صورت خواهد گرفت.


انتهای پیام/۴۱۵۱/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته